Canlı destek yazılımları, kullanıcılarla anlık etkileşim kurarak dönüş sağlamak ismine web sitelerine entegre edilmektedir. İyi bir canlı destek sistemi, alıcılarla etkin irtibat kurarak satış ve dönüşleri çoğaldırılmasını sağlamaktadır. Bu yazımızda sizler için en iyi 5 canlı destek yazılımı hakkında balaka vererek özelliklerini inceledik.
Intercom
Intercom, en gelişmiş canlı destek yazılımları arasındadır. Canlı destek hizmetinin yanı gizeme destek asistanı, katılım vasıtayı ve pazarlama otomasyonu olarak da kullanılabilmektedir. Intercom ile potansiyel alıcılarınızı bularak etkileşim kurabilir, alıcı mutasyonlarınızı arttırabilirsiniz. Kullanılacak projeye ve marka hizmetine göre eklentiler taşıtıyla yazılımı özelleştirebilirsiniz.
Intercom yazılımının özellikleri;
Otomatikleştirilebilir ve özelleştirilebilir destek penceresi oluşturma ihtimali sağlar. Bot sistemi özelleştirilebilir. Kolay kullanıma sahiptir. Mobil makineler, pc ve tablet aracılığıyla kullanım sağlanabilir. E-posta pazarlama hizmetleri, sosyal medya, Slack, Google Analytics ve CRM gibi pek çok yazılım ve platformla entegre çalışır.
Revechat
Revechat, ek özellikleriyle dikkat toplayan bir canlı destek yazılımıdır. Alıcılarla profesyonel biçimde bağlantı kurmak ve çalışma yürütmek için idealdir. Özellikle ekran paylaşımı ve görüntülü- sesli görüşme olanakları sunma ödünleri seçim edilmesini sağlamaktadır.
Revechat özellikleri;
Çağdaş bir arayüz ve destek penceresi vardır. Sosyal medya uygulamaları ve Skype ile entegre çalışabilir. Canlı destek sistemi üzerinden video ve sesli görüşmeler yapılmasına imkân verir. Kullanıcılarla ekran paylaşımı yapılabilir. Yoğunluk gidişatında ziyaretçilere gizeme takibi sağlar. Sohbet kaydının bir kopyası kullanıcıya mail olarak iletilir.
Livechat
Takribî 20 yıllık bir geçmişe sahip olan Livechat, ülkemizde birçok şirketin seçim ettiği sade arayüze sahip bir canlı destek yazılımıdır. Özellikle profesyonel çalışmalar yapan büyük şirketlerin seçim ettiği bu yazılım, birçok şahsa anında destek vermeyi sağlar.
Livechat özellikleri;
Kredi kartı balakalarının maskelenmesi gibi mevzularda yüksek güvenlik sağlar. Şirkete ait satışların takibi yapılabilir. Sosyal medya platformları ve e- posta ile geçimli çalışır. İsteğe bağlı olarak satın alınan eklentiler dayanağıyla canlı destek sistemi geliştirilebilir. E- posta aracılığıyla sohbet kayıtlarına erişilebilir.
Ondestek
Ondestek, ODTÜ arge merkezinde geliştirilen yerli bir yazılımdır. Pratik ve kolay kullanım sağlayan Ondestek, maliyet/performans açısından büyük ve ufak şirketlere uygun koliler sunmaktadır. Şirket lüzumlarına göre özellikler arttırılabilmektedir.
Ondestek özellikleri;
Oluşturulan destek penceresini özelleştirme imkânı sunar. Mobil aygıtlarla geçimlidir. Destek penceresine her cins makineden ulaşım sağlanabilir. Sohbet kayıtlarının yedeklenmesi sayesinde kullanıcılarla daha evvelden yapılan görüşmelere ulaşılabilir. Uslu asistan özelliğiyle otomatik görev bitirilmesi yapılabilir. Üst düzey SSL Sertifikası ile yüksek güvenlikli şifreleme sağlanır.
Jivochat
Jivochat, sunduğu özelliklerle sıkça kullanılan, alıcılarla canlı iletileşme ihtimali sağlayan bir destek sistemidir.
Jivochat özellikleri;
Çağdaş ve şık bir destek penceresi tasarımına sahiptir. Oluşturulan otomatik hazır yanıt ve kısayollar dayanağıyla sık sorulan sualler cevaplanabilir. Ziyaretçilerin konumları, sitede ziyaret ettiği sayfalar takip edilebilir. Birçok dilde eşzamanlı tercüme sistemi sayesinde iletileşme sağlanabilir. Canlı destek penceresi site ziyaretçileri karşısına oldukça süratli çıkar. Destek personelindeki ekibin performansları anlık takip edilebilir.