Anasayfa » Genel » Pelin Şenoğlu

Pelin Şenoğlu

Pelin Şenoğlu Biyografisi

Pelin Şenoğlu, iş kadını, teşebbüsçü, Pelin Şenoğlu markasının kurucusu.

Pelin Şenoğlu, 1 Ekim 1989 tarihinde Düzce ’de doğmuştur. Düzce Merkezde olan Üskübü İlköğretim Mektebinden mezun olduktan sonra Atatürk Anadolu Lisesinde okudu. Yükseköğrenimini ise Ankara ’da Gazi Üniversitesi İktisadi ve Yönetimsel Bilimler Fakültesinde ekonometri bvefatında bitirdi.

Uğur Şenoğlu ile evli olan Pelin Şenoğlu ’nun bu evliliğinden İsme adlı bir kızı bulunmaktadır.

Pelin Şenoğlu, kısa bir vakit özel sektörde alanıyla alakalı çalışmalarda bulundu. Muhtelif bankacılık çalışmalarında yer aldı. 2018 senesinde kendi adını taşıyan kadın giyim markası olan Pelin Şenoğlu ’nu kurarak iş hayatına atıldı. Ardından aynı sene içerisinde Ankara merkezli ilk ambar/mağazasının açılışını yaptı. Teşebbüsçülük alanında çok başarılı olan Şenoğlu, seneler içinde markasını tüm Türkiye ’ye tanıttı.

Markası özel tasarım kadın giysileri başta olmak üzere muhtelif özel yapım aksesuarlar ve pek daha fazlasını kapsıyor. Satışlar markanın resmi internet sitesinden hakikatleşirken, yakın gelecekte ihracat devi olma yolunda da projeler geliştiren Şenoğlu ’nun adı nitelik ile anılıyor.

pelin-senoglu-2.jpg

İçindeki başarılı teşebbüsçü ruhunu durduramayan Pelin Şenoğlu, başarılarını tehlike almasına ve kafasına koyduğu işi yapmaya bağlıyor ve teorik balakalardan çok insanın hakikat hayatta çalışarak bildiğini söylüyor. Buna misal olarak, teşebbüsçülük ve markalaşma çatısı altında birçok Güncellikçi fikrin sahibi olan Pelin Şenoğlu, bir mülakatında “VR ve AR teknolojisini kullanarak bir ayna karşısına geçtiğinizde istediğiniz giysileri üzerinizde sınamanıza ve aynı zamanda tüm imal süreçlerine hâkim olabileceğimiz bir proje geliştiriyoruz. Bu teknoloji hakikatinde hakikat dünyadaki mağazalara çok yakın bir tecrübe sunuyor. Bu da artık kahvenizi yudumlarken beğendiğiniz mağazalardaki mahsulleri daha yakından araştırarak onları daha ayrıntılı olarak keşfedebilmeniz, çevrimiçi civarda sosyalleşebilmeniz, kısacası arama kolileri ve sabit fotoğraflar tarafından domine edilen e-ticaret sektörünün bir anlamda hayat kazanabilmesi anlamına geliyor. İki seneyi aşkın bir vakittir büyümekte olan ve artık test düzeyine gelinmiş olan bu teknoloji yakın bir zamanda bir mikro site olarak karşımıza çıkacak” ifadeleriyle e-ticarette kaideleri değiştirmeye devam ediyor.

pelin-senoglu-1.jpg

Demo 13

İçeriği Oyla

Yorum yapın